Dokumenty do naboru - osoba prawna
Wykaz dokumentów potrzebnych do aplikowania na I etapie:
a. formularz rekrutacyjny osoby prawnej (Załącznik nr 2a) lub przedsiębiorstwa społecznego, jeśli podmiot posiada taki status (Załącznik nr 2b), a także formularz osoby fizycznej (Załącznik nr 1) za każdą osobę wskazaną w formularzu rekrutacyjnym jako wydelegowaną do udziału w Ścieżce wsparcia na utworzenie i utrzymanie miejsca pracy w przedsiębiorstwie społecznym
b. opis planowanej działalności w ramach przedsiębiorstwa społecznego (Załącznik nr 3) – w przypadku deklarowania planowanych do zatrudnienia osób z grup preferowanych należy przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie tego kryterium, w przypadku braku tych dokumentów dodatkowe punkty nie zostaną przyznane.
c. Dla każdego składanego formularza osoby fizycznej (załącznik nr 1) należy złożyć również: Dokument poświadczający zamieszkiwanie na obszarze subregionu białostockiego dla każdego uczestnika. Dokumenty do wyboru:
- umowa najmu lub użyczenia lokalu,
- pierwsza strona zeznania podatkowego PIT z potwierdzeniem złożenia w urzędzie skarbowym, potwierdzeniem nadania na poczcie lub potwierdzeniem UPO jeżeli PIT był złożony przez internet,
- rachunki za media, wystawione na nazwisko i adres,
- akt własności lokalu mieszkalnego,
- wyciąg bankowy z widocznym adresem zamieszkania,
- zaświadczenie z urzędu gminy potwierdzające adres zamieszkania lub zameldowania,
- akt własności lokalu mieszkalnego,
- zaświadczenie z rejestru mieszkańców,
- inny dokument zawierający adres zamieszkania.
d. Odpis aktualny z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego rejestru potwierdzający rejestrację podmiotu w Krajowym Rejestrze Sądowym (nie dotyczy grup inicjatywnych) oraz posiadanie siedziby na obszarze subregionu białostockiego.
e. Dla każdego składanego formularza osoby fizycznej (załącznik nr 1) należy złożyć również: Oświadczenie każdego kandydat/ka wskazujące, iż nie otrzymuje jednocześnie wsparcia w więcej niż jednym projekcie z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej dofinansowanym ze środków EFS+ (załącznik nr 9).
Zakwalifikowanie do projektu w I etapie uprawnia do wzięcia udziału w bloku
szkoleniowym. W ramach naboru ciągłego będzie się odbywać nie rzadziej, niż co 2 miesiące, aż do wyczerpania środków.
Do zaliczenia bloku szkoleniowego wymagana jest co najmniej jednej osoby wskazanej we wniosku w wymiarze min. 75% ścieżki wsparcia.
Uczestnicy, którzy mają zaliczony blok szkoleniowy są uprawnieni do złożenia dokumentów w II etapie – naborze biznesplanów.
Uwaga! Uczestnicy zakwalifikowani do II etapu rekrutacji w poprzednich naborach również są zobowiązani do dostarczenia dokumentów wymaganych na I etapie rekrutacji.
Dokumenty związane z aplikowaniem w ramach II etapu projektu znajdują się w zakładce DOKUMENTY (Wsparcie finansowe na utworzenie i utrzymanie miejsca pracy w przedsiębiorstwie społecznym (Etap II).
Wykaz dokumentów, które należy złożyć w ramach naboru znajduje się w Regulaminie w §5 (str. 16-21) – LINK.
UWAGA!
Aplikując w etapie II niezbędne jest uzupełnienie stosownej dokumentacji z etapu I za każdą osobę przewidzianą do zatrudnienia:
1. Formularz rekrutacyjny – osoby fizyczne;
2. Oświadczenie o braku zaangażowania w innych projektach;
3. Dokument poświadczający zamieszkiwanie na obszarze subregionu białostockiego;
4. Dokument potwierdzający status osoby zagrożonej wykluczeniem (musi być on wystawiony z datą nie wcześniejszą niż 30 dni licząc wstecz od daty złożenia wniosku).
Dokumenty należy składać w Biurze Projektu przy ul. Dalekiej 1B/2 w Białymstoku.
Więcej informacji:
+48 733 769 403